今日......考通識......>p<""
集隊個陣,,,仲要比人捉著pe 33]]/*
不過算la,,,唔著都著左la''/]]
驚佢鬧咩....]]*
叫我地填個點唔知乜叉表.....= =""//**
填完,,,即刻跑上7樓##
考試~~~//""
考完''a sir又留左我地係到//#
a sir 話我知我數學7字頭ar~~~~~/ \ / \ HappY
原來9點搭3可以放,,,但搞搞下,,,,10點先走得人~~
返到屋企諗住11點返學校補課!!!
但係淑君打黎叫我地唔好去...SO人冇去到!@!!
之後,,,,,返屋企搵33]]"
再同淑君D FD""有歐佬...康橋...竟銓...輝..偉....仲有仲有自稱Winnie the Pooh的比極熊
同佢地玩閃避同打排球.....
玩閃避比佢地玩死.....>P<""
打排球佢又唔夠我地黎,,,,哈哈XD""
之後,,,比佢地拎左個波黎踢,,,,
我同佩鳳同君君就同歐佬,,,,康橋,,仲有比極熊進行大戰!!!!!
哈哈.......好好玩ar~~~歐佬猛禁比我地打頭....
而康橋就幫佢...打我地.....>p<""
打完佢地之後,,,,講聲sorry∼∼∼就冇事嫁la~~~/\/\
玩完之後,,,,,我地3個就去左葵芳........
食左好多野ar~~~~~~癲左.....
食完野之後,,,,好鬼死肚痛ar我~~~
好唔舒服ar~~so佢地陪左我返葵涌∼∼∼
之後,,,,又忍痛陪淑君....落葵興∼∼∼
搵楊咩咩...姐係楊sir∼∼∼
返到小學.....見到好多老師啊....
同d 老師傾左好耐ar~~~~之後,,,淑君就叫歐佬落黎,,,
玩左陣,,,歐佬同康橋就送我地返屋企lo!!!!!!!
|