cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天


[[mm""//** 分類: 未分類

今日......考通識......>p<""

集隊個陣,,,仲要比人捉著pe 33]]/*

不過算la,,,唔著都著左la''/]]

驚佢鬧咩....]]*

叫我地填個點唔知乜叉表.....= =""//**

填完,,,即刻跑上7樓##

考試~~~//""

考完''a sir又留左我地係到//#

a sir 話我知我數學7字頭ar~~~~~/ \ / \ HappY

原來9點搭3可以放,,,但搞搞下,,,,10點先走得人~~

返到屋企諗住11點返學校補課!!!

但係淑君打黎叫我地唔好去...SO人冇去到!@!!

之後,,,,,返屋企搵33]]"

再同淑君D FD""有歐佬...康橋...竟銓...輝..偉....仲有仲有自稱Winnie the Pooh的比極熊

同佢地玩閃避同打排球.....

玩閃避比佢地玩死.....>P<""

打排球佢又唔夠我地黎,,,,哈哈XD""

之後,,,比佢地拎左個波黎踢,,,,

我同佩鳳同君君就同歐佬,,,,康橋,,仲有比極熊進行大戰!!!!!

哈哈.......好好玩ar~~~歐佬猛禁比我地打頭....

而康橋就幫佢...打我地.....>p<""

打完佢地之後,,,,講聲sorry∼∼∼就冇事嫁la~~~/\/\

玩完之後,,,,,我地3個就去左葵芳........

食左好多野ar~~~~~~癲左.....

食完野之後,,,,好鬼死肚痛ar我~~~

好唔舒服ar~~so佢地陪左我返葵涌∼∼∼

之後,,,,又忍痛陪淑君....落葵興∼∼∼

搵楊咩咩...姐係楊sir∼∼∼

返到小學.....見到好多老師啊....

同d 老師傾左好耐ar~~~~之後,,,淑君就叫歐佬落黎,,,

玩左陣,,,歐佬同康橋就送我地返屋企lo!!!!!!!