今日,,,,七點搭4起身""**
之後,,,,我就拿拿琳整野,,,,,,走人.....
去到運動場,,,,,,
12點幾先走得,....係個到悶悶悶]]
之後,,,,去葵芳食lunch
之後就去佩鳳屋企睇牒!!!
之後,,,,無端端我同佩鳳打起黎~~
我地兩個就玩2p∼∼
之後,,,又同淑君玩埋,,
玩到3p~~~
玩玩下,,,,去埋間房玩tim∼∼∼
洩洩