今日,,,,,,6點起身溫書....>p<""
返到學校又要見訓導.......
之後,,,,考試,.....唔識ar...嗚.....
科技,,ok la~~~
放學又要留低,,,,嗚/...]]""
之後,,,走人lo~~同佩鳳去食lunch∼∼
再返屋企......返到屋企緊係睇我最鍾意既野la~~
3點幾訓覺.....
訓到7點幾......好支力 ar~~~~
之後,,,,玩電腦~~~
宜家部電腦,,,成日都傻傻地ar~~~~
msn 要上好耐先可以上到,,,,,,,,
**如果有一天,,我能睡在床上長睡不起。就好了!**
|