cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


心情唔好]]* 分類: 未分類

今日,,,比我a媽嘈得醒左.....去左飲茶~~

之後,,,返到屋企,,,,佩鳳想同我一齊返去「海南」

so 我同我a 媽講,,,佢話好....之後就好happy la~~

跟住去左旺角行街......

同我a媽..我家姐,,佩鳳~~

行到4點幾,,,又去左葵芳~~

佢又唔買野比我....哼...

之後,,,我同佩鳳走鬼左~~~

返左屋企拎排球,,~~

去左小公園打~~~~嘩,,我隻手係呢幾日打到瘀左~~~>p<"'

之後,,,,有個細佬有個生抽既大個搥仔.......吹氣既~~

咁就玩la~~好搞野..../ \ / \

之後,,,返屋企!!!!

食飯,,,,,我a爸問我a媽同邊個返~~

我a媽話我...同佩鳳,,,我a 妹~

之後我a 爸就鬧我la~

唔比我帶人返大陸~~仲話如果有事咁點~~

之後我就好嬲,,,咁就拿拿琳食飯~~返房~~

跟住佢話我好小器......= =

咁我就冇理佢la~~之後返房喊.......

之後佢沖完涼叫我~~

我冇理佢~~佢叫左我幾聲,,我都冇理佢~~

之後佢就話:好a~~你唔理我 a~~你以後唔好同我講..仲有唔好問我拎錢a~~

哼,,,,,唔拎咪唔拎........= ="" 黑我憎~~

明明講好比嫁ma~~如果唔比就唔好應成我la~~~~

搞到我地鬼咁開心.......宜家又咁得死嬲................