今日,,,比我a媽嘈得醒左.....去左飲茶~~
之後,,,返到屋企,,,,佩鳳想同我一齊返去「海南」
so 我同我a 媽講,,,佢話好....之後就好happy la~~
跟住去左旺角行街......
同我a媽..我家姐,,佩鳳~~
行到4點幾,,,又去左葵芳~~
佢又唔買野比我....哼...
之後,,,我同佩鳳走鬼左~~~
返左屋企拎排球,,~~
去左小公園打~~~~嘩,,我隻手係呢幾日打到瘀左~~~>p<"'
之後,,,,有個細佬有個生抽既大個搥仔.......吹氣既~~
咁就玩la~~好搞野..../ \ / \
之後,,,返屋企!!!!
食飯,,,,,我a爸問我a媽同邊個返~~
我a媽話我...同佩鳳,,,我a 妹~
之後我a 爸就鬧我la~
唔比我帶人返大陸~~仲話如果有事咁點~~
之後我就好嬲,,,咁就拿拿琳食飯~~返房~~
跟住佢話我好小器......= =
咁我就冇理佢la~~之後返房喊.......
之後佢沖完涼叫我~~
我冇理佢~~佢叫左我幾聲,,我都冇理佢~~
之後佢就話:好a~~你唔理我 a~~你以後唔好同我講..仲有唔好問我拎錢a~~
哼,,,,,唔拎咪唔拎........= ="" 黑我憎~~
明明講好比嫁ma~~如果唔比就唔好應成我la~~~~
搞到我地鬼咁開心.......宜家又咁得死嬲................
|