|
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| 咖啡灣]]** |
分類: 未分類 |
今日.....跳舞比賽]]''
9點前返到學校//*
跟住就換3,,練舞~~
再食野,,,之後,,就搭車去la~~~~
好眼訓a~~又支力....= =""
比完la~~~乙級獎.....>p<""
之後,,,就搭車車去咖啡灣lo~~~
其實搭車之前,,,有諗過唔去,,,
但係佩鳳講左一樣野,,,,就去左la]**
去到玩沙大戰.......
個個都有沙....哈哈!!
我就成身都係沙....../ \ / \
頭髮都有,,,,,好好玩ar~~*
11點走人....
返到去12點lo~~~~~
|
« | 649 | 650 | 651 | 652 | 653 | 654 | 655 | 656 | 657 | 658 | ... | 1065 | »
|