今日,,,又係4點幾起身.,....之後溫書書,,,
6點半訓左陣覺,,,,嘻嘻!!!!真係好眼訓.....
訓到7點.,,,,,,之後,,,過左陣就返學lo~~~
因為a 杰之前,,叫我織條手繩比佢,,,(唔好亂諗野ar]]''*)
咁琴晚就織左la~~~就比左佢....
咁我見佢有女朋友,,,,而又多左d 繩,,,就織埋比佢gf∼∼
考中文,,,,一個半鍾,,,痴線嫁,,,
洗唔洗ar~~~~有問題~~
唔洗半個鍾,,,我都做完la~~
嘩,,,,,,做完仲有咁多時間~~~就訓覺lo~~
因為真係好眼訓,,,同好支力]]
考完,,,,,,同英文同普通話口試,,,,,,>p<""
唔識ar~~~唔知講咩好......唉.......
之後,,,返到屋企再出黎食野,,,,,,好味]]
之後就打排球lo~~~~
6點半返屋企....沖涼,,,,又訓覺,,,,,(豬ar]]'')
我發覺我電腦有好多問題,,,,因為我電腦無端端個帳戶lok左密碼~~
宜家我a 爸入投注區既密碼又唔岩.......
好驚ar~~~驚係個d 黑客入侵ar~~~~點算好/./////]]""
|