今日,,,,,賴得起身溫書ar~~~
so 7點搭3先起身....
之後,,,返到學校先溫書,,,,
考完數學,,,考中文口試
唉,,,,好失敗a~~
都唔知講咩好......
搞到好低分ar....嗚....
夜晚,,,我a 媽竟然提返我細細個個d 野~~
原來我細個好巴閉嫁.....哈哈]]
就係我a 媽有左我la,,,,跟住佢就偷渡落黎h.k
跟住,,,有好多人呢就比d 警察捉哂,,,
靜係得我a媽,,,同我姑姐,,仲有一個男人....
仲話因為我搞到d 屋企人驚到死!!!