|
|
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| * >p<"" * |
分類: 未分類 |
今日,,,,晨早7點幾起身~~
7點半就出左門口~~~
返學校跳舞~~
嘉煒就著左牛仔褲返學校....= =""
放左~~我同佩鳳就返屋企lo~~
之後,,,我返到屋企~~玩緊電腦~~
嘉煒冇端端上左黎我屋企~~~~o 咀.......
之後,,,,我就換3~~
落去葵興食早餐~~(同佩鳳and 嘉煒)
食完之後,,,,去cut hair~~
cut完之後~~~去左旺角~~
3點半返到黎~~
打排球~~/\/\""
之後老公仔打黎~~我就叫佢落黎玩lo~~
6點半返屋企~~~>p<""
夜晚~~我a 媽唔比我落街~~
但係我就偷走出去~~~嘻~~
|
« | 714 | 715 | 716 | 717 | 718 | 719 | 720 | 721 | 722 | 723 | ... | 1065 | »
|