cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


* 唔開心 * 鬱悶 分類: 未分類

今日,,,一返到學校,,,,嘉煒都冇理到我~~

so 我就冇理到佢~

第一堂,,a sir 講左勁多野a~~~><""

之後~~就調位~~~^^~~

今日,,,,嘉煒整左亂毛~~(睇唔慣!!!)

英文堂,,,,又有新miss 黎,,,,= =""

科技堂,,,整個隻四腳怪獸~~~

lunch~~我專登廖嘉煒講野"""

佢只係好馬虎咁應左一句就算,,,,,

lunch~~個陣,,,我就專登問佢地去邊到食~~

佢地又唔q 應喎~~~仆街~~

我話去m 記食""佢地又唔撚同我講去邊食~~

就走撚左喎~~~屌佢老母~~~

係都同我地講一聲la~~on 9~~

咁我就同佩鳳食lo~~理得佢地3 7 21 a~~

放左學~~我就諗住等佢一齊la~~

佢又自己走撚左去廁所~~

咁我咪走lo~~~~

之後~~我同佩鳳話落葵興buy 野~~

落到去~~見到嘉煒~~本身諗住走既~~

但係佢又岩岩好望後面~~

我只好扮哂野咁都望後面~~

之後~~佢就拿拿琳走q 左~~

我本身諗住叫埋佢一齊落去~~但係佢又唔理我~~

so 我冇叫到佢~~就走鬼左~~~~

buy 完之後~~~就去左park 坐~~

同佩鳳傾計~~~~之後jaja就黎左~~

再之後肥澄,馬仔,a 9,豪bb黎左~

傾左陣計就走左lo~~~

我諗住走之後~~就見到淑君lo~~

so 同淑君係到傾計~~~

今日,,,,老公仔打黎我有幾次都冇聽到~~

so 唔知點解,,,,,唔開心~~so 唔想聽~~~

返屋企,,,同老公仔傾電電~~~/\/\""