今日,,,,朝頭早睇左新聞~~23-24度®
lunch~~之後~~就超凍la""""
英文堂""玩個個井未過3關~~
不過miss 就係個井字既每一格~~寫左how many.what is........
寫滿埋d 格~~~我地班就分左為a.b 組~~
就答~~每次兩分鍾~~答唔到就到第二組~~
不過最終~~都係打和~~^^~~""
圖像傳意堂~~嘩~~畫個d 圖~~畫到我發文震.......
中文堂,,,無聊....不過就同佩鳳傾左d 衰野~~~嘻~~
全方位學習~~就係class room~~到寫野~~~
寫得育故事~~~
放學~~落雨~~冇帶傘~~
就係咁衝~~濕哂.....
天氣轉涼la"""大家著多d 33 la~~唔係冷親就唔好la~~~/\/\""
|