今日,,返學超攰...
轉堂落去個陣,,,嘩,,,,超攰..冇力行....>p<""
pe堂,,打排球a,,,,好玩,,,
猛禁係到練....練到我死下死下咁,,,/\/\""
a媽仲叫我參加排隊tim~~
我話參加左la""
lunch,,,又食m記....
放學,,,又去左藍球場lo~~~