大家好~,我今日要講既主題系我既「好」堂妹^^
先講講佢性格先喇*v*
大方,c文,有禮,好人到不得了,唔根根計較← (系未好到不得了呢^.^?)
first,佢出生我得4歲冇咩好講.
講呢就由我2年級開始喇^.<
果時冇咩既,佢得果3歲,不果佢住果到佢都識行哂(大陸地方) D脾氣我諗可能已經學哂佢媽喇!
由我4年級開始我就好鍾意佢喇><
之後,系我6年級定唔知中一果時,佢阿媽走左佬,佢去左粉嶺到住.
不果由我中2姐系佢小4開始,佢黎我屋企住同系呢邊讀.
黎左我就更加鍾意佢tim.
我屋企個部電腦佢用2個鍾,我用2個鍾,,我一用n3左小小姐,,佢就 "好開心"甘同我阿媽講,我用多左小小,,佢要補番
佢話 "好公平" 喎,甘之後,,我間房當然俾左一半佢喇,
之後佢7蚊一日零用喎,20日姐系140喇,,我有100零用,,佢系未好少呢^^/?
佢學校咩都冇得買,,系得野飲.
呢排,,我鍾意佢鍾意到三云唔見七拍,@@
有一次,,我入我房,,佢都系到,,佢"細細聲"問我:「你做咩入黎!」,我就同聲同氣答佢:「我唔得黎架咩.?呢間房系我架喎!!」
小姐^^,,我房,,又分左一半俾你,,玩電腦既時間又分左俾你^.^,,你仲想點.???
下回分解^^"
|