佢條腸粉
lwhispk
暱稱: KUMIKO
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
火都黎 part 2
火都黎 part 1
文章分類
全部 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 2
留言總數: 1
今日人氣: 2
累積人氣: 95
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 10 日  星期日   陰天


火都黎 part 1 忿怒 分類: 未分類

大家好~,我今日要講既主題系我既「好」堂妹^^

先講講佢性格先喇*v*

大方,c文,有禮,好人到不得了,唔根根計較← (系未好到不得了呢^.^?)

first,佢出生我得4歲冇咩好講.

講呢就由我2年級開始喇^.<

果時冇咩既,佢得果3歲,不果佢住果到佢都識行哂(大陸地方) D脾氣我諗可能已經學哂佢媽喇!

由我4年級開始我就好鍾意佢喇><

之後,系我6年級定唔知中一果時,佢阿媽走左佬,佢去左粉嶺到住.

不果由我中2姐系佢小4開始,佢黎我屋企住同系呢邊讀.

黎左我就更加鍾意佢tim.

我屋企個部電腦佢用2個鍾,我用2個鍾,,我一用n3左小小姐,,佢就 "好開心"甘同我阿媽講,我用多左小小,,佢要補番

佢話 "好公平" 喎,甘之後,,我間房當然俾左一半佢喇,

之後佢7蚊一日零用喎,20日姐系140喇,,我有100零用,,佢系未好少呢^^/?

佢學校咩都冇得買,,系得野飲.

呢排,,我鍾意佢鍾意到三云唔見七拍,@@

有一次,,我入我房,,佢都系到,,佢"細細聲"問我:「你做咩入黎!」,我就同聲同氣答佢:「我唔得黎架咩.?呢間房系我架喎!!

小姐^^,,我房,,又分左一半俾你,,玩電腦既時間又分左俾你^.^,,你仲想點.???

下回分解^^"






訪客留言 (返回 lwhispk 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]