好內冇打啦,,都有成個月啦..
以後可能唔打啦..以後會更加忙..
最近我仲意左兩個明星同一套戲..
明星有男有女..套戲好好睇..所以追緊..
我條腰之前好左好多..宜家有痛返.
之前要復診..但係打風..所以取消..要改期..
我想玩自閉...我覺得有野會發生係我到..我唔想面對呀..
中2 d一年可能係我大災難既一年..
由我中1個年我唔應該入黎d間學校....d間學校太恐怖啦..