Doreamon Fans(^.^)
一個好人?
一個壞人?
一個傻瓜?
一個白痴?
究竟我是那一類人呪?
lyc19950406
暱稱: G.E.M/S.H.E Fans
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (16)
每月文章
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 888
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


炒車!!! 疲倦 分類: 未分類

唉!今日我係學校打籃球時"篤魚egg'

手指仲要有小小腫

本來想今晚可以踩單車

但係回家時係馬路中心炒車

好彩後面無車

只係個倒後鏡壞了

仲有我的右手受傷

好險

我袋了一個平安符係身

係啊嫲給我

我覺得好像有用

好像有神保佑

我要thanks啊嫲

 



2009 年 2 月 12 日  星期四   晴天


2009係唔好的 鬱悶 分類: 未分類

一踏入09我就真係唔好

我假後返學

默書只有41

打籃球傷到手

真係

明日要默中文

eng有text

唔say

886



2009 年 1 月 28 日  星期三   清涼


第一次踩單車去華富 開心 分類: 未分類

今日我同啊笆踩單車

先從屋企出發到上環

然後去華富

全程踩單車

勁正

去到華富就買野食

咖哩魚蛋同燒豬肉

回程時唔係啊笆阻止

我會超過40km/h

但係今次去到37km/h

算唔錯啦

我唔記得放單車的photo

later upload

ok 唔說

886!!(@.@)

啊啊啊

Happy New Year!!!



站內搜尋
最新文章
好耐冇寫blog
我~想~令~Napoleon~死...
G.E 2
今日開始term test了
星期日踩單車時炒車!!
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結