Doreamon Fans(^.^)
一個好人?
一個壞人?
一個傻瓜?
一個白痴?
究竟我是那一類人呪?
lyc19950406
暱稱: G.E.M/S.H.E Fans
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (16)
每月文章
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 3
今日人氣: 0
累積人氣: 889
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


籃球,詠春,單車~~~~~啊 疲倦 分類: 未分類

今日好累呀!小息午飯時打籃球

放學耍詠春

回家要ride單車

好累呀

冇mud唔說

88



2009 年 1 月 6 日  星期二   晴天


唔想去運動會... 鬱悶 分類: 未分類

大家想唔想去運動會?

我好唔想呀 ,但係啊爸唔準我請假

去到無野做

只可以...........吃!!!

我有個朋友叫紫月

佢可以請假唔去

好羨慕啊

今日我知道普通話合格

叫係開心野掛

我遟幾日就鋪我單車的photo給你們see

88



long time no see 愉快 分類: 未分類

大家好!我好耐冇寫blog啦

因為冇野寫所以漸漸冇寫

因為我的朋友提我先記得

我冇野好說

唯一是我buy了一部新單車(橙色)

26吋好大部,好正

說完,byebye



站內搜尋
最新文章
好耐冇寫blog
我~想~令~Napoleon~死...
G.E 2
今日開始term test了
星期日踩單車時炒車!!
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結