|
|
|
2010 年 3 月 24 日 星期三 
|
| 2010-03-24 |
|
|
終於打返尼個QOOZA/.....好似內左D甘
不過算拉;;;;)
今日又一如既往甘返學就等放學..
不過都要講下做過D咩既..
講下有咩趣事拉
大家記住比珍!!!!!!!!!!
第一趣
英文堂篇
上緊英文堂玩NDS.....吾出奇
不過佢行過黎吾系收我...竟然系.....
叫我比佢玩:O
第二趣
白飯魚篇
今日放學就諗住買尼個白飯魚
跟住就去左新虛街市...
行下行下..搵吾到.
我就想去問下D人拉...
我就問:吾該尼到有冇白飯魚賣
佢就笞我....你地點估都估吾到嫁拉
我都諗一系有一系冇嫁姐
佢居然笞::你要新鮮定曬乾嫁
我真系吾系笑好家吾笑好..
我就話::著果D呀...
佢就笞我後面呀
吾打拉,,,,,
|
|
|
|