一朝早就要送阿婆番上長康,,,,,,,,,之後好趕咁去咗迪士尼,,,,,,,有廖布,,,明治,,,,榭連,,,,,四條仔[=][=],,,,不過玩得開心,,,廖布倒捨可樂,,,,,,俾明治,係咁批判,,,,,[^]o[^]
夜晚去同恩恩個生日會,,,,,,係麥當勞搞,,,,有恩恩,xo,阿柏,楚棋,子棋,阿hei,子(輪),海馬,阿奶,廣廣,lu lu ,bo2,好多人,,,,
點知個個都遲到,,,,,連主人家都遲,,,,,,,唉~~ 恩恩收到6盒模形,,,兩個公仔,,,同埋我送既y字頸飾,,,,,,,,,,又玩game,,,,我同阿柏,楚棋跑去青衣城,,,買咗兩個cake,,,[$].[$]$300$.........今日真係好開心,,,,, 不過恩恩個party,,,要俾$38.7$ <--大合照 |