透明人   [$] = [$] 日記
      當天使真的快樂麼???
 
                     當惡魔又有多好過!!    
lyt1111
暱稱: 雀仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
離開燕京
2008-03-04
2008-02-17
澳門一日遊
2008-02-05
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
黛黛日記
lulu日記
XO日記
寶儀日記
老棋日記
成仔日記
哨牙日記
庭听日記
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 4576
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 7 月 9 日  星期一   ##weather#



2007-07-09

                                                    今日同xo去咗m記食lunch,,,,見到精精,,黛黛,,一膂食野,,,之後我地番學校補生物,,,,,,

miss lee例牌又係度閙人,,,,,,,,,

                         放咗之後同xo,阿龍去咗街機坐,,,,去到報紙檔,,,竟然搵到<少年獨立國>第四期,,,,今集大結局,,,好好睇,,,happy

     之後番咗屋企睇電視,,,播<愛.作戰>   ,,,都幾感人    !!!!

刊登時間︰2007-07-09 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 7 日  星期六   ##weather#



2007-07-07

                     今日2:00去咗長宏做義工,,,拎住三袋又大又重既野去成幾幢樓,,,,勁辛苦,,,做到5點幾先走得....[=]o[=],,不過問yoyo睇咗時裝比賽d相,,,,個個都正,,,由其成仔do個件,,,柏基(雀)得好型,,,mc好似lolita,

都幾好!!! 

         7:00出咗去咖啡灣BBQ,,,同xo,雄仔,恩恩,柏豪,雄仔,阿龍幫阿奶慶祝生日,,,玩到9:30先走,好鬼正!!!! xo睇狐忍睇上腦,,,係咁用狐忍d招打恩恩,,,,超好笑,,哈哈//雄仔流牙血,,都係去睇一睇牙醫好d,,/唉,,又一個環保袋一邊帶爛咗,,好彩柏豪借咗個章俾我!!唔該晒!!!

      跟住阿奶同雄仔去咗荃灣,,我地四個番青衣,,,,我同恩恩去咗m記買野,,,再行番屋企//要快d搵工做,,冇$$...日子好難捱

           雪花白色      

                             黃昏金色      

                                              我思念的全是

                  XDD   阿奶生日快樂

                    

刊登時間︰2007-07-08 12:33 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]