| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 7 月 9 日 星期一 ##weather# |
| 2007-07-09 | 今日同xo去咗m記食lunch,,,,見到精精,,黛黛,,一膂食野,,,之後我地番學校補生物,,,,,,
miss lee例牌又係度閙人,,,,,,,,,
放咗之後同xo,阿龍去咗街機坐,,,,去到報紙檔,,,竟然搵到<少年獨立國>第四期,,,,今集大結局,,,好好睇,,,happy
之後番咗屋企睇電視,,,播<愛.作戰> ,,,都幾感人 !!!!
| | 刊登時間︰2007-07-09 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六 ##weather# |
| 2007-07-07 | 今日2:00去咗長宏做義工,,,拎住三袋又大又重既野去成幾幢樓,,,,勁辛苦,,,做到5點幾先走得....[=]o[=],,不過問yoyo睇咗時裝比賽d相,,,,個個都正,,,由其成仔do個件,,,柏基(雀)得好型,,,mc好似lolita,
都幾好!!!
7:00出咗去咖啡灣BBQ,,,同xo,雄仔,恩恩,柏豪,雄仔,阿龍幫阿奶慶祝生日,,,玩到9:30先走,好鬼正!!!! xo睇狐忍睇上腦,,,係咁用狐忍d招打恩恩,,,,超好笑,,哈哈//雄仔流牙血,,都係去睇一睇牙醫好d,,/唉,,又一個環保袋一邊帶爛咗,,好彩柏豪借咗個章俾我!!唔該晒!!!
跟住阿奶同雄仔去咗荃灣,,我地四個番青衣,,,,我同恩恩去咗m記買野,,,再行番屋企//要快d搵工做,,冇$$...日子好難捱
雪花白色
黃昏金色
我思念的全是你
XDD 阿奶生日快樂
| | 刊登時間︰2007-07-08 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 65 | »
|