| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 9 月 13 日 星期四 ##weather# |
| 2007-09-13 | 我都真係好耐冇打日記!!!! 早排發生咗好多事,,,,,個人都唔知點咁,,,,,,所以一直都唔打日記,,,,,,
今日終於都可以上體育堂,,,,,,我,明治,,(僧)言,,,湊$$買咗個美色足球玩,,,,,,好正!!!! 番到屋企大覺訓,,,,都唔知幾舒服,,,,,!!!
聽日測埋最後一科,,,,唔使咁辛苦,,,,嘻嘻[^]\/[^] 不過後日開始,,,,日日放學都要(保)課,,,,help~~~
| | 刊登時間︰2007-09-13 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2007 年 8 月 18 日 星期六 ##weather# |
| 2007-08-18 | 今日去咗kfc食野,,,,好鬼飽ar!!!!!! 之後係荔景同老棋,xo,阿奶,阿柏,雄仔一齊去咗mega box度行,,,,嘩,,,個度好大,,,仲大過((朗豪坊)),,,,,係太興又再食野,,,,一個燒味飯加杯奶茶要成45蚊,,,,好貴!!![=][=]好彩阿奶幫我俾d,,,,,,多謝晒!!!! 之後又去咗apm行咗一陣,,,,,,去廁所個陣,,,,前面個電視機影住個比堅尼女郎,,,哈哈,,,好正!!![*]o[*]
夜晚去咗kf同屋企人食野,,,,,,,係書局睇咗一本書-----(新紮師妹的行咇事件簿)都幾得意!!!! | | 刊登時間︰2007-08-18 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 65 | »
|