點解件事會變成咁??
唉.
算"
---
點解d人可以咁冇品嫁?
問都吾問人就拎人地ge手機睇..
唉.3.
d私穩冇晒囉~~
我仲估吾到有袋果個吾幫我袋部手機囉..
吾幫我袋就出聲啦"
我自己袋番囉~~
妖,
後尾睇住d男仔睇我部手機又吾幫我拎番..
唉**
覺得有種比人出賣ge feel囉..
算.
吾講依件事"
越講越火囉**
===========
今日,,
本身陪lily去發洩..
點知自己發洩埋1份"
唱k,,睇戲"
正~~~
...........
p.s ; 我冇吾問心喎"
我只係嬲晒d人姐嘛~~
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
http://blog.qooza.hk/m0lly_katy [<--此blog將會無限期封鎖..]
[email protected] [<--此msn為朋友先會見到我0n**]
93402315 [<--此電話不會為你服務!!]
蔡婉兒 [<--此人ge心已比你傷了.別再找我了..]
..
此blog會在7月12號關閉..
|