❤思念,,是會呼吸的痛<---★
愛上你,,
我從不後悔!_!
我永遠愛你;]`
m0lly_katy
暱稱: m0lly
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-05
2011-01-30
2010-12-11
2010-11-15
2010-11-12
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 421
今日人氣: 18
累積人氣: 4707
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

今日,,

3b班每一個人都hart 咗我"

每一個人的

每一句說話,,

每一個眼神,,

每一個動作,,

都足以令我死亡"

每個人都好似判了我死刑,,

從來都冇機會比我去解釋...

郭kai果d都知道係邊個尖叫的,,

但係就叫我自首囉,,

啞晒...

點解佢地可以為咗保一個人以犧性我嫁??

最衰ge係我d[[朋友]]都吾信我囉...

吾信我ge人仲係我ge朋友咩??

做朋友ge首要條件係信任囉,,

你地有冇一個信我呀??

個個都叫我自首,,

再吾係就食咗隻死貓"

自首,,缺點一個"

死貓,,小過一個"

我吾會自首囉,,

我都無做過"

隻死貓我都吾會食囉,,

我無咁偉大,,

為fd而比人記小過"

我真係做吾出囉"]]

3b班入面冇一個信我,,

我真係咁吾值得人信任咩??

個個都為"佢"諗"

我呢??

又有冇人為我諗呀??

[["3b班ge人,,得晒囉"]]

笑吾出...

======

今日去咗練波,,

我做咗kacii 二世ge失敗試驗品"

好失敗,,

拎咗kacii個眼鏡...

帶頂cap帽+kacii個眼鏡"

有d似小雲...xp

^^

--

嗚,,我個prefect 牌呀"

聽日,,dance"**

i love you until i die...



2009 年 11 月 3 日  星期二   晴天


2009-11-03 分類: 未分類

今日,,測咗中文"

吾識嚕,,

mrs.lee同我地班講,,

我地班有12個人english吾合格=口=

咁多"

may be有我份...[廢話"]

聽日就測maths啦"

好難嚕...

完全吾明呀sir up過d咩"

我之前4日冇番,,

呀siR已經教完1課嚕"

唉,,

s0 bad...

======

岩岩睇完鐵達尼,,

一路睇一路喊"

好感人...

=]

--

ya!!