❤思念,,是會呼吸的痛<---★
愛上你,,
我從不後悔!_!
我永遠愛你;]`
m0lly_katy
暱稱: m0lly
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-02-05
2011-01-30
2010-12-11
2010-11-15
2010-11-12
文章分類
全部 (124)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 124
留言總數: 421
今日人氣: 4
累積人氣: 4712
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


bad day 分類: 未分類

今日,,

病咗...

發燒,,

38.1...

睇完醫生"

========

琴晚,,

玩到12點幾...

就番咗屋企,,

搞到1點幾先訓到...

好攰,,

--------

病到好辛苦...

??????????

送上,,

gag句...之老師金句"]]

"我知,,我好令仔...

但係,,你都要落去探熱"

以上皆由mr.勞講的...

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

s0 bad...



2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

今日係中秋節,,祝大家中秋節快樂"]]

===========================

琴日練波...

番到屋企之後先發現我吾見咗部手機,,

s0 bad...

係張床到喪喊@.@

用咗半盒紙巾..

唉,,冇咩心機打bl0g"

完--

-----

為大家送上,,

每週gag句之老師金句...

s-m點讀??

y-a又點讀??

以上皆出自3b班 ge english teacher"

.................................................................

我的手機,,會回來的=]