今日,,
病咗...
發燒,,
38.1...
睇完醫生"
========
琴晚,,
玩到12點幾...
就番咗屋企,,
搞到1點幾先訓到...
好攰,,
--------
病到好辛苦...
??????????
送上,,
gag句...之老師金句"]]
"我知,,我好令仔...
但係,,你都要落去探熱"
以上皆由mr.勞講的...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
s0 bad...
今日係中秋節,,祝大家中秋節快樂"]]
===========================
琴日練波...
番到屋企之後先發現我吾見咗部手機,,
係張床到喪喊@.@
用咗半盒紙巾..
唉,,冇咩心機打bl0g"
完--
-----
為大家送上,,
每週gag句之老師金句...
s-m點讀??
y-a又點讀??
以上皆出自3b班 ge english teacher"
.................................................................
我的手機,,會回來的=]