我依排改咗名,,
我叫做molily"]]
...........................................
今日係林芷欣生日...
我今日早上去咗學琴,,
學完琴之後就去咗唱k"]]
係果度勁想訓...
因為琴晚10:30仲係石陰東接星星]]
之後係唱k果陣,,栗子同禎姐示愛...woo~
吾知點解...
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
依排,,好吾開心...
可能早排見到自己鍾意ge男仔同其他女仔示愛"]]
唉,,好後悔自己無同佢講...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
唱完k之後去咗打桌球"]]
好好玩,,雖然好難打"]]
今日手機又無錢...
都吾知點解用得咁快"]]
=========================================
p.s我感到後悔 |