2月15日............好悶呀~~~2月14日係情人節....不過我冇情侶~~我一樣捉大家情人節快樂!!!!!!!
2月16................同樣悶.........唉........today要上學.......t_t
2月17日......(today)~~上學lu!!!!!dinner好yummy呀!!!!!!bath完lu!!!!呀我要走啦啦隊!!唔打!!!!