今日...
好好笑呀!!
一返到學校冇耐.
係中文堂時候.. =]
d人係到唱生日歌
生日果位人士 o 曬. xd
因為上緊堂果時唱生日歌.
結果.佢地比個老師罰..
之後 就到啦lunch !!
緊張既時刻終於到!!
我同班fd .
係 4/3 第一次一齊離開學校食飯..
緊張+開心.
做了{人生第一次離校食飯} 的任務
值得紀念!!!
去左美心食..
到左音樂堂..
d同學叫個老師係到彈生日歌.
個老師都彈左.
佢彈我班d人係到唱 xd (我冇唱到)
{happy birthday to you..
happy birthday to you..
happy birthday to 邦邦
happy birthday to you } =]
之後我笑左囉.. o曬 -0-
到左放學啦!!!
我送左份禮物比你.. 勁驚..
最後..
係到同你講句 [生日快樂呀!!]
留cm 呀!!!
|