Music Playlist at MixPod.com
e+係學校 圖書館 好囧..
e+好悶...又多功課..
唉..睇嚟天日都要做曬d功課 先玩得電腦 /口\
升到中2 好開心..
冇野講了- -好悶.
比個cm我啦 thx =] << 次次講左多係得好小人比....
再係咁就唔再打qooza - -"
不過算啦- -