歡迎光臨

喂喂!!我叫你呀!!

記得回呀!!

~~豆丁~~日記
m3m
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
有冇可以教我點做???
★`回味著日落日出的瑣...
[︴..*我們是""有福同...
?`-你的錯.,.通通都歸...
Merry Christmas
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
FACEBOOK
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 47
今日人氣: 45
累積人氣: 1600
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


有冇可以教我點做??? 分類: 未分類

有冇可以教我點做???

有冇可以教我點做???

你地可唔可教我點做!!

我真係唔知要點做呀!!

我好辛苦呀..好辛苦!!

我捉摸不係你的內心...

你出是後我好擔心....

擔心到喊....

但我一句都不錦你為什麼你會錦.....

因我知道如你想趕給我知.你一早以趕給我知了

在學校這樣...我好害怕!!

但我知我HELP不你..只有他能!!

我只交給他....

我不知應點做

我只能逃避..

我不想逃避....

逃避唔係辦法....

 

 

發表時間:2009-03-13 10:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 m3m 的日誌)


sososue 於 2009-05-24 02:37 PM 發表:
生日快樂`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



dickmango 於 2009-04-27 11:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]