| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 又一日悶的日子~~唉..... |
分類: 未分類 |
今朝我一起身我就開電腦
去我自己個blog整野但係整極都整唔到∼唉
勁唔開心囉><∼!
跟住我呀媽叫幫手洗野~ 心唸:{麻Q煩}
但係我都要去幫手∼!
我地一家一齊食飯食完之後我,我老豆同我呀妹一齊玩
飛行棋我正輸但係我反敗為勝地^^
{[ThE EnD]}
|
網主回覆
Posted at 2008-12-29 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀~!喊包姐
Posted at 2008-12-29 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ann012 於 2008-12-29 06:32 PM 發表:
cmcmcmcm..........
|
網主回覆
Posted at 2008-12-29 06:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
留左個cM俾你:) 得閒上黎坐下丫-v-' http://blog.qooza.hk/swk150593
|
網主回覆
多謝 Posted at 2008-12-29 09:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我係傑仔 Posted at 2008-12-29 09:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
anike 於 2008-12-28 09:44 PM 發表:
cm for you
|
網主回覆
下一次可唔可以打中文?--l"
Posted at 2008-12-29 09:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|