我叫傻仔傑/-\
我係一個唔會有人鍾意既衰人!!
我只係一個會比人痛苦人自私鬼!!
我只係比人傷心既負心人~!
mInG_1994
暱稱: 囧樣~傑XD
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
bad day 1月 21日
2010-07-05
2010-04-22
開心~!
好冻
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 118
今日人氣: 9
累積人氣: 1560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 28 日  星期日   微雨


又一日悶的日子~~唉..... 分類: 未分類

今朝我一起身我就開電腦

去我自己個blog整野但係整極都整唔到∼唉

勁唔開心囉><∼!

跟住我呀媽叫幫手洗野~ 心唸:{麻Q煩}

但係我都要去幫手∼!

我地一家一齊食飯食完之後我,我老豆同我呀妹一齊玩

飛行棋我正輸但係我反敗為勝地^^

{[ThE EnD]}

 






訪客留言 (返回 mInG_1994 的日誌)


lam2588 於 2008-12-29 07:24 PM 發表:
cmcm^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2008-12-29 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoki212_ 於 2008-12-29 07:20 PM 發表:
你係咪溫名傑牙?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀~!喊包姐
 
Posted at 2008-12-29 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ann012 於 2008-12-29 06:32 PM 發表:
cmcmcmcm..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2008-12-29 06:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



swk150593 於 2008-12-29 08:43 AM 發表:
留左個cM俾你:)
得閒上黎坐下丫-v-'
http://blog.qooza.hk/swk150593
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
Posted at 2008-12-29 09:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bonnie_man_ 於 2008-12-29 01:17 AM 發表:
cm=)*
你係?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我係傑仔
Posted at 2008-12-29 09:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anike 於 2008-12-28 09:44 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下一次可唔可以打中文?--l"
 
Posted at 2008-12-29 09:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]