我叫傻仔傑/-\
我係一個唔會有人鍾意既衰人!!
我只係一個會比人痛苦人自私鬼!!
我只係比人傷心既負心人~!
mInG_1994
暱稱: 囧樣~傑XD
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
bad day 1月 21日
2010-07-05
2010-04-22
開心~!
好冻
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 118
今日人氣: 1
累積人氣: 1552
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 23 日  星期日   晴天


bad day 1月 21日 不安 分類: 未分類

好耐冇打qooza啦~

有冇掛住我呢~講笑^^

1月21日一個重要既人生日~

我係好應該開心至係,但係既然....

冇叫我去T^T

直至我個FD叫我去先知有呢件事

個刻心諗[點解可以甘樣樣架]

我係佢X友都冇叫我

但竟然我個FD佢主動搵佢去

個刻我真係好唔既心~

結果我都係去左~!!

去到啦~個時我真係唔係好想理佢

但係話曬都係佢生日

我都唔可以令佢生日唔開心

但係有時我想搵佢個時佢又唔係好想理我甘

甘我為有聽下歌,打機去放鬆下心情啦

但係我之後我又聽到佢話甘次係甘多年最唔開心既生日

甘走啦我諗住佢一齊走啦

去到地鐡站,我啲FD搞左一陣先入去

我諗住追返佢啦點知我快詔佢上左車

我去到柴灣等佢

點知殷左個電話[佢係杏花村落左車,你唔洗得啦]

當時我火到黎

想陪你姐

,唔通真係甘難T^T

夜晚同啲FD去左小西散心

直到11點15分倒返到屋企

我真啲哭了

我真啲分唔出你邊句真邊句假

回憶?我真的唔想要過種回憶~

[ThE EnD]






訪客留言 (返回 mInG_1994 的日誌)


babbybo 於 2011-03-06 07:02 PM 發表:
★cM...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaib0b0 於 2011-01-23 01:22 PM 發表:
唔好咁喇...哥~
冇見過你咁唔開心 :-(
有咩同我講喇...我好樂意聽你講喇~
唔好唔開心喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



forgetyi 於 2011-01-23 11:18 AM 發表:
年輕人 放鬆d啦
開心d啦=]
有咩事同我傾下好冇?!
不過您唔想就算啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]