| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
|
| 纪念 |
寻日系我地一齐年半嘅日子,你离左陪我,其实系你上一个月一早应承我嘅事,因为有5个月我地无一齐过过29号啦,你话今个月要一齐过,但你上星期走果时应承我嘅野做唔到,你话今次会果两晚,今日你走果时我喊左,仲喊得好犀利,最后你都系走左无理我,你话你都想做到十全十美,但有d野你都唔想,又系果个问题,睇你有几重视我。。。寻晚你问我年半啦,时间系长定短,我答你唔长唔短,其实系对我离讲我觉得短,可能系同你一齐嘅时间唔多,系学校唔多,出到离更加唔使讲,同我预期中嘅一d都唔同,有时真系觉得爱你爱到好攰啊,想放弃,你都有因为觉得比唔到幸福我同我讲分手,甘艰难嘅时候我都撑过去,点解甘少少嘅离别又会难到我呢?记得上两个星期你要离探我嘅前一晚你同我讲好期待今次离见我,我果时真系觉得你好似比以前更加关心我架,以前你都会话自己无时间离见我,但依家我话我想见你你就请假离,我真系几感动,但系点解每次我嘅要求你都觉得好似系无理取闹甘。。。曾经觉得自己无甘中意你,你离见我我无预期中甘开心,你离到我又唔想比你锡,但系后来见你唔开心,自己反而紧张起身,问自己系米已经唔再紧张你系米唔再中意你,答案系“no”,但今日你真系令到我好唔开心,所以我会喊成甘,而你又了解几多啊?
|
刊登時間︰2006-11-30 01:15 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|