好辛苦... 今日開始要考試.. 病住黎考試個種感覺真係好辛苦. 個份甘既死人eng lis難到呢..痴線 呢幾日個胃唔知做咩..日日痛.... 病一病..乜都出晒黎.. 喉嚨痛..4粒飛滋..變聲.... 死埋~~~