你會唔會討厭左d啊.... 頂..我真係話q知你鐘唔鐘意我啊.. 唔鐘意我其實你可以死開架囉~ 超想講粗口~不過算.. 我依家唔識你..所以無所謂 byebye 做人唔好做到甘變態..只會令人反感. 講完~