無人第一年打波就可以好勁.... 呢d野要練出黎先至可以掌握到少少.. 只要你係真係想同我地打波既... 洗乜介意呢d甘既野.... 打波係一件開心既事... 遇到d甘既事..唔好話放棄就放棄 話唔打就唔打...甘樣反而要更加努力.. 比個目標自己...做得好過個個人... 甘比人話個個一定唔係你... 我都試過打波屎..d人比說話我聽.. 甘又點...我唔會話因為甘而唔打波... 一齊努力啦溫室XX~~