| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 4 日 星期二  |
| -3- |
分類: My Life~* |
有冇人想去唱kkkkkkk???@@
有就搵埋我la!!!!!*3*
好想去唱k!!x1000000...
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
| *3* |
分類: My Life~* |
今日打破紀錄地早起身呢∼*v*
7:30就醒左∼
目的係去屯門飲茶with姨媽∼
雖然我話過一向最唔鍾意飲茶,
不過今次d野食都幾岩我口味∼-v-
酒樓名已經唔記得lu∼
淨係記得有3個字∼
好似係新開ga添丫∼
飲完茶之後就去左新墟買餸∼
超爆爆爆多人呢∼
然後買完餸就出發去姨媽屋企∼
去探下好耐冇見既松鼠狗bowie∼*v*
原來諗番上次見已經係成年前既事lu∼
今次去到,
覺得bowie好似細隻左...
但d毛毛依然咁爆∼
好明顯佢既活力已經不再,
話哂已經到左15歲既高齡∼
而且有長期病患,
好似每日都要食藥,
但bowie依然係咁可愛∼
今日仲有特備既節目,
就係同bowie剪毛la∼*v*
其實都只係係咁二修下∼
我都唔敢亂黎∼
話哂自己係新新手∼
淨係同佢剪左耳仔,手腳,頭仔同心口∼
感覺有d冇從入手∼
因為d毛毛實在太厚太爆∼*0*
加上狗狗不停咁逃走同郁,
所以淨係剪呢d都搞左好耐~
始終冇美容枱固定係差d既∼
然後係剪手手既時候,
比我發現左一個好大大大既問題!!@@
就係bowie既飛指指甲超長!!
唔係講笑,
真係長到你唔信,
佢隻指甲直頭打左個圈圈咁生@@@,
仲要一直冇人知∼
聽姨媽講番,
原來有成年冇剪過!!!
oh my god!!
但我都唔夠膽同佢剪,
因為我知一定流血,
又冇止血粉∼
經過上次個隻chow chow,
我已經領教到指甲流血既誇張同利害∼
狗狗指甲既血管會同指甲一齊生長∼
為左唔好流血不止,
結果就唔剪lu∼
等佢地自己處理la...
如果今次唔係比我發現到,
隻指甲會唔會一直留一直留呢...
其實我都仲未剪哂,(剪左一個鐘都冇)
不過時候唔早,
而且要我剪完起碼兩粒鐘,
姨媽都話收貨就算la...-口-
不過我自己就覺得剪得好肉酸la∼-3-
好可惜今次係冇影相既,
睇唔到剪之前同之後既分別la∼
唔知下次見面會係幾時呢???@@ |
2007 年 12 月 1 日 星期六  |
| 2007-12-01 |
分類: My Life~* |
yo∼∼∼
岩岩打完邊爐返黎lu∼
冇錯∼又係打邊爐∼
不過今次係去屯門稻香打∼
係同阿媽補祝番琴日生日∼
原來d野加哂價lor∼
而且份量大縮水!!
但我都依然食得好飽∼-v-
今次埋單要成五百幾∼(家姐請∼)
不過好似得好少野食咁∼-0-
今日都算係我既破財日∼
因為見到d零食忍唔住手既關係,
咁就不停買丫買∼(其實已經放棄左好多...)
就算病死都算la∼-3-
之後又買左個首飾箱比家姐∼
話係送比佢結婚既禮物喎∼@@
hello kitty黎ga∼
揀左好耐先決定買呢個∼
成兩舊水丫都∼
不過有人資助我∼
呵呵呵∼-v-
然後行行下又見到kt相簿,
又係好多個款揀∼
最後揀左最靚同最貴個本∼
盛惠$399大元∼(阿爸比∼)
不過又真係幾靚既∼(仲有音樂添∼)
之後再一次見到零食,
又再一次破財la∼-v-
不過今次唔洗自己比∼
買夠之後終於捨得番屋企lu∼
今日收獲好豐富,
當然最豐富一定係家姐∼-3-
我既戰利品∼*v*
其中有d比家姐"立"左∼
散修修幾包同兩舊正方形就係la∼
仲有盒牛奶糖都被"立"埋∼-v-

岩岩由家姐個blog偷番黎既相∼-v-
靚靚kt首飾箱∼


仲有就係靚靚相簿一大本∼

想睇得清楚d就去相簿la∼ |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 39 | »
|