..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 3
累積人氣: 19790
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 12 月 4 日  星期二   晴天


-3- 分類: My Life~*

有冇人想去唱kkkkkkk???@@

有就搵埋我la!!!!!*3*

好想去唱k!!x1000000...

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


*3* 分類: My Life~*

今日打破紀錄地早起身呢∼*v*

  7:30就醒左∼

目的係去屯門飲茶with姨媽∼

  雖然我話過一向最唔鍾意飲茶,

不過今次d野食都幾岩我口味∼-v-

  酒樓名已經唔記得lu∼

淨係記得有3個字∼

  好似係新開ga添丫∼

飲完茶之後就去左新墟買餸∼

  超爆爆爆多人呢∼

然後買完餸就出發去姨媽屋企∼

  去探下好耐冇見既松鼠狗bowie∼*v*

原來諗番上次見已經係成年前既事lu∼

  今次去到,

覺得bowie好似細隻左...

  但d毛毛依然咁爆∼

好明顯佢既活力已經不再,

  話哂已經到左15歲既高齡∼

而且有長期病患,

  好似每日都要食藥,

但bowie依然係咁可愛∼

  今日仲有特備既節目,

就係同bowie剪毛la∼*v*

  其實都只係係咁二修下∼

我都唔敢亂黎∼

  話哂自己係新新手∼

淨係同佢剪左耳仔,手腳,頭仔同心口∼

  感覺有d冇從入手∼

因為d毛毛實在太厚太爆∼*0*

  加上狗狗不停咁逃走同郁,

所以淨係剪呢d都搞左好耐~

  始終冇美容枱固定係差d既∼

然後係剪手手既時候,

  比我發現左一個好大大大既問題!!@@

就係bowie既飛指指甲超長!!

  唔係講笑,

真係長到你唔信,

  佢隻指甲直頭打左個圈圈咁生@@@,

仲要一直冇人知∼

  聽姨媽講番,

原來有成年冇剪過!!!

  oh my god!!

但我都唔夠膽同佢剪,

  因為我知一定流血,

又冇止血粉∼

  經過上次個隻chow chow,

我已經領教到指甲流血既誇張同利害∼

  狗狗指甲既血管會同指甲一齊生長∼

為左唔好流血不止,

  結果就唔剪lu∼

等佢地自己處理la...

  如果今次唔係比我發現到,

隻指甲會唔會一直留一直留呢...

  其實我都仲未剪哂,(剪左一個鐘都冇)

不過時候唔早,

  而且要我剪完起碼兩粒鐘,

姨媽都話收貨就算la...-口-

  不過我自己就覺得剪得好肉酸la∼-3-

好可惜今次係冇影相既,

  睇唔到剪之前同之後既分別la∼

唔知下次見面會係幾時呢???@@

2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


2007-12-01 分類: My Life~*

  yo∼∼∼

岩岩打完邊爐返黎lu∼

  冇錯∼又係打邊爐∼

不過今次係去屯門稻香打∼

  係同阿媽補祝番琴日生日∼

原來d野加哂價lor∼

  而且份量大縮水!!

但我都依然食得好飽∼-v-

  今次埋單要成五百幾∼(家姐請∼)

不過好似得好少野食咁∼-0-

  今日都算係我既破財日∼

因為見到d零食忍唔住手既關係,

  咁就不停買丫買∼(其實已經放棄左好多...)

就算病死都算la∼-3-

  之後又買左個首飾箱比家姐∼

話係送比佢結婚既禮物喎∼@@

  hello kitty黎ga∼

揀左好耐先決定買呢個∼

  成兩舊水丫都∼

不過有人資助我∼

  呵呵呵∼-v-

然後行行下又見到kt相簿,

  又係好多個款揀∼

最後揀左最靚同最貴個本∼

  盛惠$399大元∼(阿爸比∼)

不過又真係幾靚既∼(仲有音樂添∼)

  之後再一次見到零食,

又再一次破財la∼-v-

  不過今次唔洗自己比∼

買夠之後終於捨得番屋企lu∼

  今日收獲好豐富,

當然最豐富一定係家姐∼-3-

  我既戰利品∼*v*

其中有d比家姐"立"左∼

  散修修幾包同兩舊正方形就係la∼

仲有盒牛奶糖都被"立"埋∼-v-

好多零食~*v*

岩岩由家姐個blog偷番黎既相∼-v-

  靚靚kt首飾箱∼

kt首飾箱~*

打開左既kt首飾箱~*

仲有就係靚靚相簿一大本∼

靚靚相簿~*

想睇得清楚d就去相簿la∼