..✭✩..⠔•*Mabel's Blog*•⠢..✩✭..
mabelchan819
暱稱: MabeL~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 116
留言總數: 277
今日人氣: 1
累積人氣: 19792
最新文章
七年後的一篇
3年!!
2010-02-20
26/12/09"阿凡達"
Disney Land~
文章分類
全部 (116)
About ME~* (3)
Happy cookinG~* (5)
My Life~* (90)
Other~* (8)
Speical DayS~* (9)
未分類 (1)
好友名單
網站連結
Tommy@天空~*
Winnie b@天空~*
YY子@天空~*
小葵@天空~*
芳芳子@Xanga~*
衡衡@Xanga~*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 分類: My Life~*

今日開始凍左好多呢∼

  朝早又係屋企食∼

好多日冇落街食早餐la∼

  2:30約左芳芳∼

一齊返學校拎張會考證書∼

  原來呢張先係正式既...

之前一直都唔知∼-3-

  今日個書記出奇地好好態度∼-口-

唔係好似以前咁串∼

  唔通因為我地唔係學生先咁好口∼

總之同以前極大分別∼

  拎完野之後行去北江∼

去左甜心屋夾糖∼

  夾左好多棉花糖∼-v-

好好味ga∼

  之後行多陣就番屋企lu∼

返到黎一陣芳芳子sd相黎la∼

  比我放左上相簿la∼

仲有就係我幫阿媽整咖哩薯仔雞翼∼

  比我食左幾舊∼

好味好味∼!!

  不過依家好飽,

今晚可能食唔落...-3-

2007 年 10 月 21 日  星期日   晴天


開心開心~*(大長篇?!) 分類: My Life~*

  今次既日記可能有d長∼-v-

因為要講番20同21號既野∼

  首先係20/10:

呢日又要一早起身∼

  然後玩下電腦咁∼

hea下到10:30搭車上堂∼@v@

  今次要同隻史納沙剪裝∼

不過最大問題係...

  隻狗狗身上超多"kick"...

解左好耐...= =

  之後如常咁沖涼,吹毛∼

然後就剪裝∼

  覺得今次都剪得唔錯∼

叫做有個型咁la...

  同埋美容前後有極大分別∼

仲有就係la∼

  今次又有兩隻超得意既松鼠狗丫∼>0<

真係好得意好得意ga∼

  任人搓圓禁扁冇問題∼

然後我就抱住其中一隻唔想放∼-v-

  上完堂之後la∼

就同芳芳子飛出旺角la∼

  搭車前買左雞蛋仔∼

因為好香受唔住引誘∼-v-

  一到步例牌先去旺中∼

真係好迫迫迫迫迫!!

  係迫下迫下既情況下,

買左一件3一條褲,

  仲有d野食+winnie既禮物∼-w-

之後就去左朗豪坊∼

  目的係芳芳子試下條褲∼

點知唔岩著喎∼

  咁就係個度食埋野先∼

之後又過番旺中迫迫迫去換褲la∼

  換完褲之後出發去信和∼-v-

沿途好驚行錯路...

  好彩最後順利去到∼

但有點失望∼

  因為冇想像中咁多野行...-3-

同時對腳已經超超超攰...

  行完之後就決定番屋企la∼

搭車既時候真係超攰同眼訓...-口-

  咁番到屋企都差唔多9:00∼

估唔到一出就出左成日∼

  結果連電腦都冇開∼

睇下電視之後去訓lu∼

  美容前:

  美容後:

  超級無敵勁爆可愛松鼠狗!*v*

  到左21/10:

呢日8:30自己醒左訓唔番...= =

  之後又係hea...

到左10點呾上下落銀座阿一食早餐∼

  但呢間野真係好唔掂lor∼

碗粉又冇味la∼

  d麵包又好似發毛,

最重要係落錯單lor...= =

  下次唔幫襯佢!

然後番到屋企又整下野咁∼

  最重要係焗蛋糕∼

點知夠鐘都未搞掂,

  咁就要大家等我la∼

真係唔好意思喔∼@@

  終於完成左我夢寐以求既唱k活動la∼

但今次唱k好似咁多阻滯咁既...

  一開始唱冇耐d歌係咁窒∼

迫於無奈之下換間細房∼-3-

  但係都玩得好開心la∼

最重要係大家話個芝士蛋糕好味∼>v<

  中間又好多好笑野∼

同埋影左ok多相∼

  不過我只係佔少數∼

因為掛住唱唱唱...-v-

  不過都唱左好多我想唱既歌∼

由兩點幾唱到五點幾∼

  諗番其實都唔係好耐...

唱完就行去元朗廣場la∼

  去左新開間書店∼

忍唔住手買左一本書∼

  原價$68∼

不過有折折左$57.8

  買完之後就搭車返屋企∼

返到黎岩岩好食飯∼

  食完即刻睇書∼

話咁快已經比我睇哂lu∼

  睇完就打依篇野∼-v-

真係好長篇...

  同埋天氣好似涼左好多∼

我一路打呢篇野個身都震緊∼

  唔係講笑∼-v-

希望芳芳子可以快d sd番d相比我la∼

  仲有就係呢兩日過得好開心喔∼

2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天


2007-10-17 分類: My Life~*

今日又係如常咁上堂∼@v@

  呢次係同隻摩天使沖涼+剷毛∼

仲係剷到一條毛都冇淨個隻...

  係未沖涼之前,

隻狗真係好dirty好大陣味∼

  沖完當然乾淨哂la∼-v-

然後剷左好耐毛∼

  連嘴嘴個d都冇埋...

睇睇下有d似芝娃娃∼@口@

  係la...

今次終於記得係美容前影相∼-v-

  之前次次都唔記得既∼

同埋幫個度d狗狗影左好多相∼>v<

  其中有隻超可愛既約瑟爹利∼

仲有就係...

  幫狗狗影相真係一d都唔易ga∼

話說芳芳子想我幫佢同兩隻狗影相,

  點知佢地咁唔生性,

個頭不停咁郁,

  幾經辛苦先影到一張似樣既...-口-

遲d收到d相等我放上黎先∼

  上完堂之後又係例排行一陣元朗∼

今次又去左千色扭蛋∼-v-

  不過返到屋企發現隻野有d貨不對版既∼

d顏色唔同左...-0-

  同埋又係千色買雪糕食∼

因為突然間好想食∼

  呵呵呵∼

但咁樣仲話減肥...

  我諗增肥就有分...-口-

細細粒摩天使~

超可愛約瑟爹利~>3<

好大隻丫~@口@其他相係哂相簿~