| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 2007-11-01 |
分類: My Life~* |
今日開始凍左好多呢∼
朝早又係屋企食∼
好多日冇落街食早餐la∼
2:30約左芳芳∼
一齊返學校拎張會考證書∼
原來呢張先係正式既...
之前一直都唔知∼-3-
今日個書記出奇地好好態度∼-口-
唔係好似以前咁串∼
唔通因為我地唔係學生先咁好口∼
總之同以前極大分別∼
拎完野之後行去北江∼
去左甜心屋夾糖∼
夾左好多棉花糖∼-v-
好好味ga∼
之後行多陣就番屋企lu∼
返到黎一陣芳芳子sd相黎la∼
比我放左上相簿la∼
仲有就係我幫阿媽整咖哩薯仔雞翼∼
比我食左幾舊∼
好味好味∼!!
不過依家好飽,
今晚可能食唔落...-3-
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 開心開心~*(大長篇?!) |
分類: My Life~* |
今次既日記可能有d長∼-v-
因為要講番20同21號既野∼
首先係20/10:
呢日又要一早起身∼
然後玩下電腦咁∼
hea下到10:30搭車上堂∼@v@
今次要同隻史納沙剪裝∼
不過最大問題係...
隻狗狗身上超多"kick"...
解左好耐...= =
之後如常咁沖涼,吹毛∼
然後就剪裝∼
覺得今次都剪得唔錯∼
叫做有個型咁la...
同埋美容前後有極大分別∼
仲有就係la∼
今次又有兩隻超得意既松鼠狗丫∼>0<
真係好得意好得意ga∼
任人搓圓禁扁冇問題∼
然後我就抱住其中一隻唔想放∼-v-
上完堂之後la∼
就同芳芳子飛出旺角la∼
搭車前買左雞蛋仔∼
因為好香受唔住引誘∼-v-
一到步例牌先去旺中∼
真係好迫迫迫迫迫!!
係迫下迫下既情況下,
買左一件3一條褲,
仲有d野食+winnie既禮物∼-w-
之後就去左朗豪坊∼
目的係芳芳子試下條褲∼
點知唔岩著喎∼
咁就係個度食埋野先∼
之後又過番旺中迫迫迫去換褲la∼
換完褲之後出發去信和∼-v-
沿途好驚行錯路...
好彩最後順利去到∼
但有點失望∼
因為冇想像中咁多野行...-3-
同時對腳已經超超超攰...
行完之後就決定番屋企la∼
搭車既時候真係超攰同眼訓...-口-
咁番到屋企都差唔多9:00∼
估唔到一出就出左成日∼
結果連電腦都冇開∼
睇下電視之後去訓lu∼
美容前:

美容後:

超級無敵勁爆可愛松鼠狗!*v*


到左21/10:
呢日8:30自己醒左訓唔番...= =
之後又係hea...
到左10點呾上下落銀座阿一食早餐∼
但呢間野真係好唔掂lor∼
碗粉又冇味la∼
d麵包又好似發毛,
最重要係落錯單lor...= =
下次唔幫襯佢!
然後番到屋企又整下野咁∼
最重要係焗蛋糕∼
點知夠鐘都未搞掂,
咁就要大家等我la∼
真係唔好意思喔∼@@
終於完成左我夢寐以求既唱k活動la∼
但今次唱k好似咁多阻滯咁既...
一開始唱冇耐d歌係咁窒∼
迫於無奈之下換間細房∼-3-
但係都玩得好開心la∼
最重要係大家話個芝士蛋糕好味∼>v<
中間又好多好笑野∼
同埋影左ok多相∼
不過我只係佔少數∼
因為掛住唱唱唱...-v-
不過都唱左好多我想唱既歌∼
由兩點幾唱到五點幾∼
諗番其實都唔係好耐...
唱完就行去元朗廣場la∼
去左新開間書店∼
忍唔住手買左一本書∼
原價$68∼
不過有折折左$57.8
買完之後就搭車返屋企∼
返到黎岩岩好食飯∼
食完即刻睇書∼
話咁快已經比我睇哂lu∼
睇完就打依篇野∼-v-
真係好長篇...
同埋天氣好似涼左好多∼
我一路打呢篇野個身都震緊∼
唔係講笑∼-v-
希望芳芳子可以快d sd番d相比我la∼
仲有就係呢兩日過得好開心喔∼ |

2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 2007-10-17 |
分類: My Life~* |
今日又係如常咁上堂∼@v@
呢次係同隻摩天使沖涼+剷毛∼
仲係剷到一條毛都冇淨個隻...
係未沖涼之前,
隻狗真係好dirty好大陣味∼
沖完當然乾淨哂la∼-v-
然後剷左好耐毛∼
連嘴嘴個d都冇埋...
睇睇下有d似芝娃娃∼@口@
係la...
今次終於記得係美容前影相∼-v-
之前次次都唔記得既∼
同埋幫個度d狗狗影左好多相∼>v<
其中有隻超可愛既約瑟爹利∼
仲有就係...
幫狗狗影相真係一d都唔易ga∼
話說芳芳子想我幫佢同兩隻狗影相,
點知佢地咁唔生性,
個頭不停咁郁,
幾經辛苦先影到一張似樣既...-口-
遲d收到d相等我放上黎先∼
上完堂之後又係例排行一陣元朗∼
今次又去左千色扭蛋∼-v-
不過返到屋企發現隻野有d貨不對版既∼
d顏色唔同左...-0-
同埋又係千色買雪糕食∼
因為突然間好想食∼
呵呵呵∼
但咁樣仲話減肥...
我諗增肥就有分...-口-



其他相係哂相簿~
|
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 39 | »
|