琴日去左動漫展la∼
去到個度都唔算好多人∼(我認為)
冇想像中咁多野睇∼
精品又少喎∼= =
不過都行左好耐∼
由1點半行到7點半∼
足足6個鐘∼
行死人la∼-口-
但其實中間有個幾鐘用左黎排隊∼
因為要同芳芳子入天下買漫畫∼
之後就排丫排∼
排左好耐先有得入去∼
行行下有d肚餓就去左食野∼
d野食貴到丫∼
最後買左$16既魷魚鬚∼
食完又行多陣咁∼
發覺原來我都買左幾多野∼-v-
前前後後用左$200左右∼
其中最開心係有本書$10only∼
抵到爛la真係∼
又買埋mario隻菇菇∼
好可愛真係∼-v-
睇完哂野之後芳芳子話要影相∼
之後佢就四圍咁影d cosplay∼
影到7點半閃人∼
係等巴士既中途∼
竟然咁有緣見到yy∼@@
之後一齊搭車∼
番到屋企都9點幾lu∼
真係行到對腳好攰∼
又好眼訓∼
不過都算係收獲唔錯既1日∼
ps:芳芳子∼
我等緊你d相丫∼-0-
快d sd比我∼! |