今日玩返好多細個玩既遊戲,
有紅綠燈,數字球,狐狸先生等等...
真係令人好懷念,
感覺有d似返番童年,
因為大家都玩得好癲,
不停咁大笑同尖叫,
真係令人好開心,
今日之所以咁開心,
要多謝yy,winnie,tommy,monie,子敏,willy,阿衡,香香,阿dor同存存,
不過唔知呢種生活仲有幾耐呢?
今日好開心la∼
因為中文補課之後,
上左yy子屋企∼
有monie,tommy同阿衡∼
跟住去左掃野食la∼
上到去第一件事係睇..."筆仙"...
超恐怖la∼∼∼
好多鏡頭都冇睇到∼
之後仲唔夠∼
睇埋"怪談新耳袋"∼@@
又係超恐怖ga la∼
不過有兩個故事都幾搞笑∼
睇完之後就係yy屋企搞搞震∼
今日阿衡一大壯舉∼
佢著左yy套cos服∼
仲帶埋假髮∼
嘩嘩嘩∼∼∼
真係超型la∼
哈哈哈∼
之後monie就係咁影佢相la∼
不過阿衡肯咁做,
全因為一個麥當當餐咋∼
到左5點幾就番屋企lu∼
總之今日就好開心la∼!!
2007第1篇日記∼*
今日好開心∼∼∼
因為繼之前整曲奇之後,
今次終於試下整蛋糕∼
整既係蜂蜜蛋糕∼
都算係幾成功∼!!
不過係燶左少少...
味道都ok∼
對我呢個新手黎講係咁上下∼
呢個都算係幾易整既一款∼
希望下次可以試下整d新野∼
我諗可以愈整愈好la∼
哈哈∼