| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 2006最後1日∼ |
分類: Speical DayS~* |
話咁快到左2006年最後一日la∼
點都要打番篇日記既∼
希望身邊所有朋友都
HAPPY NEW YEAR!
希望2007年過得充實d∼
自己最緊要係身體健康!
同埋所有人都可以開開心心∼!!
|
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 好凍丫∼ |
分類: My Life~* |
好耐冇打到日記la∼
呢排發生左好多野∼
不過都係唔多講lu∼
今日開始變得好凍好凍...
仲要撞正pe堂∼
不過好好彩∼!
今日學校捐血日∼
d人係pe去哂捐血唔洗上∼
但都已經凍到我半死...
放學唔洗補eng∼
good爆∼
頭先整下個日記∼
依家好過之前好多∼!!!
一陣就要溫中史&旅遊∼
是關聽日要測驗∼
好慘呢...! |
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
| 大發現!!! |
分類: My Life~* |
今朝行緊返學gor陣∼
比我發現左d野∼
就係平時經過d假石度∼
有舊特別穿左個"隆"∼
好神奇咁∼
比我見到有隻貓走左入去∼
之後仲有隻伸左個頭出黎∼@@
原來gor度已經成為左個貓"鬥"∼
哈哈∼
真係好可愛呢∼
我諗入面實有好多貓係度∼
hehe∼∼∼
真係好想睇多次∼ |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | »
|