今日終於買左safari vcd...
真係out day la我...-v-
--------------------------------------------------
多得"有線",
今日全日都冇電視睇!!!~"~
今日去左旺角買grad din野∼
不過行左咁耐,
淨係買左個袋咋∼
之後去埋元朗,
都係冇野買到∼
仲要一路行,
個背脊都好唔舒服...= =
都唔知搞乜鬼∼
不過返到屋企之後就冇事la喎∼
真係比佢玩死左...
終於考埋英文oral∼
聽講今日係考英文oral既第1日∼
我仲要係4點半gor批∼
有d做白老鼠既feel...= =
果然冇估錯∼
我又係同番上次中文oral個女仔一組∼
之前考試佢已經成日坐我前面...-v-
依家諗番...
其實條題目都唔算好難∼
但係當時唔知點解講得咁差...
最激氣既係我gor組有個男仔...
講野gor陣時懶係勁∼
捲哂利又乜又乜咁...= =
之後1分鐘gor陣,
好唔好彩比正條最難既問題我∼
真係玩野咩...-口-
睇黎今次都係死得∼
不過算la∼
反正我都冇期望過oral有好成績∼
但講到尾都係覺得自己唔好彩...= =