| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 24 日 星期二  |
| ^.^ |
分類: My Life~* |
今朝又訓到成11點先起身∼
之後整下野∼
落左美心飲茶∼
一向最憎就係飲茶...= =
d野又肥膩又唔好食∼
今次仲衰到比錯野∼
明明叫左米粉都可以變瀨粉...
對美心酒樓真係失望∼
重要個度d冷氣真係凍度到冇人有∼
食完拿拿聲走人∼
番到屋企又hea左陣∼
之後2點幾又出去la∼
因為今日家姐要註冊結婚∼@v@
我都係第一次去婚姻註冊處∼
原來個度都唔係好大∼
到正式簽字個陣好搞笑∼
因為姐夫拎錯男裝介指戴落家姐度∼-v-
成個過程比部cam拍底哂lu∼
個儀式完左之後就係度影下相∼
之後就同阿爸阿媽走先∼
去左屯門行左陣街∼
期間又食左杯價值$26既雪糕∼
好好味呢∼∼∼
仲去埋超級市場買野∼
超爆多人真係∼∼∼-0-
到左6點幾去左稻香打邊爐∼
叫左好多野∼
最尾都係食唔哂∼
哈哈∼
可能今日食得太多野∼
搞到食少少野就飽∼-v-
不過今日都買左好多野食∼
好開心喔∼呵呵呵∼
|
2007 年 7 月 19 日 星期四  |
| 呵呵~ |
分類: Happy cookinG~* |
今日海欣黎左整曲奇∼
一開始搓舊粉好粘,
之後就係咁加係咁加∼
跟住就cup模同焗∼
整左原味同朱古力味∼
今次真係整左好多...-v-
而且味道都唔錯∼
都算幾成功∼
跟住海欣就拎左好多番屋企la∼
我諗今次整呢d都有排食lu∼ |
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| 我要訓教!!!>< |
分類: My Life~* |
呢排唔知做乜鬼,
成日都訓唔著,
就算一早訓上床,
都可以係度碌幾粒鐘都未訓著...
god...
究竟發生咩事丫?!
搞到依家超夜先訓到,
第二朝又好晏先起到身∼
生理時鐘搞亂哂...
好想試下食安眠藥,
但咁第時咪唔食唔得...
依賴哂∼
第時仲點識自己訓教...
真係好想好似d人咁∼
一達落床就訓得著,
仲可以一教訓到天光∼
究竟點先可以唔失眠丫??? |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 39 | »
|