今日英文堂,我就以平常ge心情上堂,不過E個心情好快就被人打破左。故事係咁ge,我就以平常ge心情上堂但係有個人趙XX不斷串我,我忍佢同冇理佢講咩,雖然我都有小小火不過我都冇出過一句聲。但係佢愈黎愈過分,佢唔但之串我還要鬧我,我頂唔順佢。我用英文黎鬧佢,搞到我整個人唔舒服。係lunch time ge 時候,我見到佢打波,佢就同我個朋友講左佢勁過大羅同我,我同大羅都好唔gu佢所以我地兩個都very 。咁我就拎左佢個波就同佢打啦,我將自己憤怒發係個波到。而大羅知道我好火就叫我唔好咁惱,不過趙XX又講佢自已開D波係飄ge,我一聽到佢講E句話,我原本就冇咩火啦,佢講左一句野咁就激起我把火。然後,我每一球開波都比平時ge開波力度X3。我同佢講:「你D波係飄咁我D波係咩」,佢每接一個波就令到佢自己隻手痛。我睇見佢咁,我心入面好開心。
你地睇完E篇文章,係唔係覺得我好衰呢?如果你地咁想,我都冇辦法!但係趙XX依個人係F1個陣時已經常常出賣我,大羅,梁梓浩同梁曉烔。我已經忍唔往佢啦!佢到F2都唔知佢錯咩,我已經同自己講:「我要同趙XX斷絕關係!」
|