今日我好開心可以去海洋公園玩呀!約左梁曉烔、趙崇晃同葉進傑去海洋公園玩機動遊戲,之後我地係學校集合當時係9:15分。點知,去到紅磡已經係12:25分同埋紅隧個度排長龍,害到我地1:15分去到海洋公園!>_<
剛剛我地羅左張入場票,就衝入去玩機動遊戲城。個陣時係度玩緊飛天鞦韆,實在太好玩啦但係我地冇理過梁曉烔就play多次,點知梁曉烔就有小小唔舒服,之後我同梁曉烔就去左玩越礦飛車而趙崇晃同葉進傑玩滑浪飛船。
當時我同梁曉烔初頭玩個陣時係一D驚都冇,點知衝落去個一剎那D衝力係好勁,搞到我同佢都叫救命呀。最後,我地玩到唔行得呀! 而佢地兩個搞到成隻落湯雞咁笑爆我個咀呀!^^ 然後,我地就去左玩E個太空摩天輪。點知我同梁曉烔玩完之後就嘔啦同埋趙和葉佢地兩個去玩多一次,阿晃因為覺得太熱搞到佢唔舒服(其實佢玩到暈=_='')!之後就去左坐吊車啦,然後個D事都冇咩好講。
今日就打到E度先啦!886
|