|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
開始發覺自己有D問題,,,
明明唔關事既...
都俾我搞到好似關事咁,,, @@''
唉~~
都係自閉好D...
無謂再禍及無辜喇,,,
真係累人累物....
[[[ 唔開心的一天`]]]
******************************
今日係校車上見到兩個TB,,,
是三年級的...
真係青出於藍!!!
估唔到連三年級都變成咁,,,
點解我地學校突然之間多左咁多TB既?!
等我番去好好咁探究一下先...
呵呵!!!
******************************
呢排成日見到「積極人生」呢四隻字...
常識教緊,,,
係MsN又見到人地用黎做名...
講起積極人生,,,
又諗番起一D歷史...
唔知係咪自己經歷過呢,,,
次次講呢個課題都好想喊...
求神拜佛快D教埋佢,,,
唔駛煩呀!!!
******************************
呢排見到好多人事問題,,,
女有女既、男有男既...
「凡係有人既地方就一定有人事問題」
我覺得呢句野講得好好,,,
好有道理...
有人既地方就一定會有是非,,,
絕!!!
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |