♥`N0  0nE  ElsE  CaN  MakE  mE  FeeL`-333-`
 
♥`I  W!ll  bE  ThEre  f0r  y0u  !n  ThE  End`t^t
 
♥`I  w!ll  be  HerE  And  Wa!t!ng  f0r  y0u`=)
 
♥`Don 't  WaNna  LeaVe  !t  All  beh!nd`xDD
 
macy3313
暱稱: 小 鎂 倩`/\/\
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋

      甘 日 系 " 16 ' 04' 2007`

仰 望 之 家 來 領 命 .. 齊 協 力 去 傳 揚`

416`

 

開始發覺自己有D問題,,,

明明唔關事既...

都俾我搞到好似關事咁,,, @@''

唉~~

都係自閉好D...

無謂再禍及無辜喇,,,

真係累人累物....

[[[ 唔開心的一天`]]]

******************************

今日係校車上見到兩個TB,,,

是三年級的...

真係青出於藍!!!

估唔到連三年級都變成咁,,,

點解我地學校突然之間多左咁多TB既?!

等我番去好好咁探究一下先...

呵呵!!!

******************************

呢排成日見到「積極人生」呢四隻字...

常識教緊,,,

係MsN又見到人地用黎做名...

講起積極人生,,,

又諗番起一D歷史...

唔知係咪自己經歷過呢,,,

次次講呢個課題都好想喊...

求神拜佛快D教埋佢,,,

唔駛煩呀!!!

******************************

呢排見到好多人事問題,,,

女有女既、男有男既...

「凡係有人既地方就一定有人事問題」

我覺得呢句野講得好好,,,

好有道理...

有人既地方就一定會有是非,,,

絕!!!

 
 
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
 

就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待`

留 個 人 見 人 滴 cm`  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]