|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
SimCity既步操訓練終於都完左,,,
不過好似話要加時... @@''
開始有D討厭番SimCity,,,
大概都係人事問題...
討厭!!!
***************************
呢幾日多得MingYu陪我...
真係要多謝佢,,,
原來D野收收埋真係好辛苦架,,,
終於都搵到一個可以傾心事既人...
發覺自己愛上左MingYu喔!!!
***************************
唔知點解次次番完紅十字都想死,,,
可能係心情既問題啦...
好好好好好想死,,,
但應該唔會走去自殺掛(應該咋)...
好想喊,,,
但喊唔出.. =="
我係咪好矛盾?!
***************************
雨B佢睬番我喇,,,
不過都講番對唔住先...
人事問題都終有一日會解決既,,,
kaka,,,
你都唔好嬲佢啦...
你大人有大量,,,
咪當佢初黎報到唔識野囉...
不過你鐘意點就點啦...
廢事講得多你覺得我煩,,,
到時仲衰.....
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |