♥`N0  0nE  ElsE  CaN  MakE  mE  FeeL`-333-`
 
♥`I  W!ll  bE  ThEre  f0r  y0u  !n  ThE  End`t^t
 
♥`I  w!ll  be  HerE  And  Wa!t!ng  f0r  y0u`=)
 
♥`Don 't  WaNna  LeaVe  !t  All  beh!nd`xDD
 
macy3313
暱稱: 小 鎂 倩`/\/\
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
站內搜尋

      甘 日 系 " 19 ' 04' 2007`

仰 望 之 家 來 領 命 .. 齊 協 力 去 傳 揚`

419`

 

宜家好鐘意上視藝堂,,,

可以玩「人體藝術 」...

極之熱愛廣告彩,,,

上親視藝堂...

用既一定係廣告彩,,,

咁又可以玩喇...

呵呵!!!

坐我隔離果個唔好彩喇,,,

你有排受呀...

kaka!!!

****************************

除左視藝堂之外,,,

仲有一堂我係好期待既 : 數學堂

因為啤梨會調過黎坐...

佢雖然好無聊兼白痴,,,

但講D野好搞笑...

「我甚麼都能忍受,除了痛苦;

我甚麼都能抵抗,除了誘惑。」

啤梨作既,,,

有少少爛gad成份...

不過好佩服佢有咁好既思維~~

啤梨真不愧為啤梨,,,

難怪佢數學同英文咁掂...

講開數學同英文,,,

我D英文都oK既...

但D數學就真係好到你唔信,,,

我恨周SIr!!!

****************************

既然我數學唔得,,,

咁就轉目標啦...

一直都係鐘情於音樂,,,

始終都係音樂最掂...

音樂先俾到歸屬感我,,,

尤其係合唱團...

不過多數都係老師既問題,,,

我揀老師學野架...

嘻嘻~~

 
 
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
 

就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待`

留 個 人 見 人 滴 cm`  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]