|
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
宜家好鐘意上視藝堂,,,
可以玩「人體藝術 」...
極之熱愛廣告彩,,,
上親視藝堂...
用既一定係廣告彩,,,
咁又可以玩喇...
呵呵!!!
坐我隔離果個唔好彩喇,,,
你有排受呀...
kaka!!!
****************************
除左視藝堂之外,,,
仲有一堂我係好期待既 : 數學堂
因為啤梨會調過黎坐...
佢雖然好無聊兼白痴,,,
但講D野好搞笑...
「我甚麼都能忍受,除了痛苦;
我甚麼都能抵抗,除了誘惑。」
啤梨作既,,,
有少少爛gad成份...
不過好佩服佢有咁好既思維~~
啤梨真不愧為啤梨,,,
難怪佢數學同英文咁掂...
講開數學同英文,,,
我D英文都oK既...
但D數學就真係好到你唔信,,,
我恨周SIr!!!
****************************
既然我數學唔得,,,
咁就轉目標啦...
一直都係鐘情於音樂,,,
始終都係音樂最掂...
音樂先俾到歸屬感我,,,
尤其係合唱團...
不過多數都係老師既問題,,,
我揀老師學野架...
嘻嘻~~
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
編 輯 & 繪 圖 @ 小 倩`
♥ 就 是 無 條 件 滴 付 出 1 切 & 無 言 滴 等 待` |