已經好耐無搵佢
我唔想就甘完..但又唔知點做好
之前搵佢都變得好冷淡...之後大家都無搵大家啦
新戲咩茱麗葉上影..主題曲係love story吖!happy
琴日同月出左街
先係去左上海婆婆食左午餐先(唔錯)
之後去睇下有咩零食買先
再去買飛睇戲"潛行凶間"
有d唔明...仲難過不能說的秘密
之後行左一陣就走左啦
同月一齊撞到勁多人囉!
先係我撞到朱敏玲佢地...之後就撞到何家敏
之後到月撞到同學...佢個同學係甘望我(嚇親)
最後到月嚇親...我撞到一個唔熟既親戚
佢係甘望過黎嚇親月