| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
| PakH0! |
分類: 未分類 |


哈哈.柏豪 
出新歌 lovin'you 好聽到死!
周柏豪 - Lovin' you
我等你轉個圈 倒數接觸那點 時針秒針也許同享過剎那愛戀
秒針快速轉圈 未同步兜轉 時針至少 亦有一秒曾送暖
Im loving you (我為你追趕 也不苦) Im loving you (空等 也不顧)
Im loving you (I love you I love you I love you)
Im loving you (得到夠多)
幸運 飾演我 我不會編笑話 也不會講廢話
我只會知 我不可以待你差
寒冬變身炎夏 石頭化風沙
我都會等 令你心有日軟化
Im loving you (我就算辛苦 也不苦) Im loving you (空等 也不顧)
Im loving you (I love you I love you I love you)
Im loving you (不想太多)
Im loving you (我尚有幾多秒觀摩)
Im loving you (甘心 獻出我)
Im loving you (我沒你時光亦是白過)
Im loving you (存在為等你經過)
Im loving you (聽聽這首歌) Im loving you (撩動你耳朵)
Im loving you (唱著你 要為你首播) mm
我付出過 已是不錯陪著你怎會是坎坷 待你好 可以麼
|
出生TIME`: 2009-06-13 10:38 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 11 日 星期四  |
| 加油嚕 |
分類: 未分類 |

★ v0v
今日系我地最後1日的上堂日嚕
有少少唔捨得tim 
Miss Luk + Miss Shum
好多謝您地d1年的教導!
時間 ! 好似過得好快?
聽日就exam嚕v0v 考中文!唉!
加油加油加加油` 
e+d天氣真系勁熱 help!
大家真系要小沁d`
h1n1`!!
唔知我地會唔會停課呢xd
e+好中2橙橙橙色 ! 
哈哈 俾我搵到隻play鼠標na!
仲有好多色架 不過我要左d隻
得閒就換下咁na~ ya!
漂亮漂亮漂亮漂亮 
傻超人仔 haha
d幾日都好掛住你條友
因為你考緊試 所以都好少add你!
haha` 我好掛住你d笑唔出ge gag 
你考試都要加油na`1齊努力~ 
沙龍真系好好聽! 
好想洪卓立黎學校sch00l t0ur`
|
出生TIME`: 2009-06-11 05:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 59 | »
|