| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
| 小靖流鼻血@V@" |
分類: 未分類 |
今日,我地上上下視藝堂個陣時,小靖佢冇LALA流鼻血-0-"真係超慘LOR!*V*"
之後我就同我D FD去問下佢有冇事,狂比紙巾佢,-0-'!小靖都流左好多血牙-n-
"慘慘慘慘慘lor*本身都想扶佢去[MY]架--"但MISS曾又唔比WO*話正係1個
人都夠LA-0-"唔洗咁多人WO!算LOR!今日牙SARAH佢唔知CHOOSE[A]正[B]
好牙-0-"我都唔知佢點好LA,,唉!DD野留番比佢自己THINK啦*始終都係
SARAH 問題MA@V@"有時做FD GA都唔知點幫LOR係=]*
|
出生TIME`: 2007-11-27 10:09 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
| 開心!@V@| |
分類: 未分類 |
今日好開心牙!其實我都唔應該開心GA-0-",,但係今日我地去屯門大會堂集誦
個陣時,,我見到之前屯官下午小D FD`2男1女@V@"有1個男仔仲坐左係我
前面TIM牙-0-"哈!*之後我地就SAY HALO"個D LA`之後我咪仲有2個FD GA!
* 原來佢地都係住讀D個何福架!但我正係同左林林SAY HI咋-0-"我冇同個男
SAY HI"係因為我見唔到佢LOR!到左佢地何福集誦個時,,我至見到佢-N-",,知
唔知點解我話我其實唔應該開心呢!?係因為我地仁2中係個個集誦比賽輸左!
O咀`不過123名個D真係比我地好GA-V-"但牙SIR話只要我地過左80分就請
我地食野-0-"我地83牙!哈哈`牙SIR要請食野`牙SIR要請食野!*SO今日都算
係開心LA@V@"
|
出生TIME`: 2007-11-26 09:12 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
| 新的開始-0-" |
分類: 未分類 |
今日我開左D個BLOG-0-"
其實我都有個XG-V-"但個XG太樣衰LA!*
SO我決定開D個BLOG>V<"
開左D個BLOG,我THINK我真係日日都會打LOR!
就算我唔日日打,,我都會係D假日打架-0-"
我1定唔會唔打*HA!@V@"
聽日就係星期一LA!
又要1大早起身!唔制牙>V<"
|
出生TIME`: 2007-11-25 03:15 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 |
|