| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 11 日 星期二  |
| 今日同琴日!?-口-" |
分類: 未分類 |
今日唔系開心...但係都唔系唔開心-口-"我都係覺得琴日開心D.....因為我琴
日同左WINKIE講心事牙!@V@"我知佢D野,,,佢又知左我D野-0-",,,KAKA!*仲
有牙!我琴日仲見到佢牙*V*"佢永遠都係咁令仔AND咁可愛喔-w-"見到佢...
真係開心到暈LU!>v<"嘻-]'雖然今日都見到佢...但係比較琴日同今日...琴日
令仔.可愛好多多LA!*但佢今日都系好好GA!*V*"講講都就快面紅TIM>x<"
HAHA!*好期待今個月21號牙-口-"係因為個日係學校GA聖誕聯歡會,,,我地A
班仲決定左食KFC牙!!呵呵呵呵呵=]'仲知....個日1定會好開心LA.....+V+"
|
出生TIME`: 2007-12-11 08:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| x'mas* |
分類: 未分類 |
。 。 。 ☆ 。 。 。 。
。 。 。 。/\ 。 。 。
。 。 。/﹏﹏\ 。 。 。 。
。 。 。/_﹏﹏_\ 。 。 。
。 。 ■/﹏﹏\○。 。 。 。
。 。 。/﹏﹏﹏﹏\聖誕節快樂_*
。 。/__﹏﹏__\ 。 。 。
。 。 ※ /﹏﹏\ § 。 。 。
。 。 /﹏﹏﹏﹏\。 。 。 。
。 。 /__ __\。 。 。
。 。 。∞ || ∞。 。 。 。
■■ | | □□
■■ □□
♥`聖誕快樂各位-口-"!*開開心心吧☺*` |
出生TIME`: 2007-12-09 08:18 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 8 日 星期六  |
| -口-"辛苦mA!? |
分類: 未分類 |
KAKA!*今日去左紅十字會到-/\-"唉,,今日比WIZ姐同SUKI姐話左我件
3仔唔合格T^T"要正過DD野,,,,唔HaPpy中/_\"之後又話要買過對鞋*V
其實我想買過對好耐LA@V@"!哈-']之後就步左DD操黎/0\"又搞笑,,又
辛苦-0-"但其實E經好好LU....我見到A組係操得好勁LOR!1D都冇笑到"
但我地B組就1邊笑1邊操gA*V*"SO其實唔算辛苦架-口-"期待下次GA步
操=]*
|
出生TIME`: 2007-12-08 08:53 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|