今日系咩日子呢!?*其實咁系戲劇GA後1日-0-"唉,,,,,,今日我上堂好冇心機
牙-口-",,,,唉!*其實我今日咁冇心機,,系因為我好掛住AND懷念琴日LOR!
仲記得琴日我地成班戲劇GA都喊哂咁!得彭彭同曾銖唔岩台-0-"HAHA*系
琴日成日都冇上過堂!超正>V<"[公囍公囍`]冇上堂,,,,,因去戲劇LOR-0-
"[好似講左N咁多次咁]HAHA@V@"真系好掛住牙...搞到我E+好想日日都
番戲劇-vvvvvvv-"系個1日裹面....有笑有喊-V-"KAKA=] 哈哈,,,,,,,我
E+想多謝1個人牙`就系[牙達]LA*點解!?因我要多謝佢GA 3粒朱古力-口-
"冇奈*V*個日會系我最難忘GA 1日-0-"我 愛 這 1 天`
|